Alkotói válság..

Azt hittem kilábaltam belőle..de sajnos ez nem teljesen van így. Nincs ötletem, kedvem semmihez. Lekötnek a Családi gondok, nem tudok most idefigyelni. Több időre van szükségem ahhoz, hogy ismét legyen kedvem alkotni. Nem akarom elrontani, magamat sajnáltatni meg végképp nem...Jól esnek a kedves bátorító szavak, sokat jelentenek nekem. KÖSZÖNÖM Nektek! Azért vagyok, olvasok nézelődök, teljesen nem tűntem el, csak ritkábban "alkotok", remélem most már a tavasszal együtt hamarosan a kedvem is visszajön, remélem legalább is. A következő bejegyzésem már vidámabb lesz, nem akarom magam teljesen lehúzni, abbahagyni sem. Inkább még pihenek és szüneteltetem egy kicsit. Remélem megértitek és nem veszítek így el mindenkit...
Legyetek jók, ha tudtok, üdv. Mindenkinek: Sziszi

7 megjegyzés:

  1. Regenerálódjál!Tuti senki nem fogsz ezért elmaradni.

    VálaszTörlés
  2. Pihenj sokat. Lehet, hogy ez a tipikus tavaszi fáradtság. Elég volt a télből, várod már a tavaszt. Jobb idő -> jobb kedv. És ne aggódj, ha visszajön a kedved majd szárnyalsz!

    VálaszTörlés
  3. Sziszi! Én annyiszor gondoltam végig, hogy ekkora családot egyáltalán, hogy lehet egyensúlyban tartani?! Ha nem is mondtam, mindig tiszteltelek érte!!
    Te is csak emberből vagy!! Időnként elfáradunk, kevesebb az energiánk és hol innen, hol onnan csipkedünk le egy kis pihenést. Mindannyiunknál van időszak, amikor már tizedszer kezdene valamilyen oldalhoz és nem megy. De szerintem nem is kell erőltetni. A szkrep csak akkor tesz boldoggá, ha belülről jön. ... ÉS FOG JÖNNI!
    Addig csak a szemeddel és a szíveddel fényképezz!!! Majd ezek előjönnek, amikor itt lesz az ideje! Hidd el nekem:-))))))))
    Szerintem nem az a fontos, hogy naponta járjunk egymásnál, hanem az, hogy örökre tudjuk azt, hogy amikor csak akarod, jöhetsz és jöhetek!
    Ha nem a blogra, akkor az e-mailra!
    Pihenj, vigyázz Magadra, Magatokra és töltekezz, gyűjtsd az élményeket!!
    Szeretettel kívánok minden jót, Margó

    VálaszTörlés
  4. 2. rész:
    Sziszi! Betti óta nem vagyok sehol CT tag. Mégis szeretek továbbra is tanulni, alkotni.
    Egyedül a CEWE az, ahol a heti kihívásokban részt veszek. Ez lett az én "scrap-otthonom"! Nincs kedved benézni oda!
    Nem olyan kötelező, mint egy CT, jó kis csapat jött össze. A többi oldalam meg jön, amikor beindulnak az ujjaim:-)))

    VálaszTörlés
  5. Sziszi, teljesen megértelek. Pihenj (már amennyire a család mellett tudsz), aztán várunk vissza.

    VálaszTörlés
  6. Szia! Ha ráérsz nézz be a blogomra érdekes dolgot találsz ott:D

    VálaszTörlés
  7. Szia Sziszi! Regenerálódj, töltődj fel, és várunk vissza! Ha van kedved, és ráérsz, nézz be hozzám, mert találsz vmimt nálam.

    VálaszTörlés