Köszönet

Rengeteg kedves üzenenetet kaptam. Nagyon köszönöm mindenkinek, sokat segít nekem ezekben a fájó napokban. Szívből örülök, hogy ilyen sokan mellettem vannak és fogják a kezem, erőt adnak elviselni ezt a borzasztó fájdalmat. Édesanyámat 3 éve veszítettem el, most édesapám. Felfoghatatlan...Sok mindent kell most intéznem, a temetést, a személyes dolgokat, a hagyatéki ügyeket, a lakás dolgokat... A testvérem is beteg...kórházba került. Én még bírom...muszáj. Mindent nekem kell intézni, húzós napjaim vannak. Úgyhogy nehezen, de sajnos mozgalmasan telnek napjaink, nem könnyű de sajnos ez van, nem tudunk most mit tenni, erősnek kell lenni. Legalább is nekem, nem roppanhatok össze, már csak a gyerekeim miatt sem..Az Élet megy tovább...Borzalmas nagy erő, kitartás és iszonyat energia az ami most nekem, nekünk kell ezekben a napokban. Remélem, bírni fogom..nagyon nehéz...Köszönet mindenkinek mégegyszer hogy gondoltatok rám! Igyekszem és bírni fogom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése