Újult "erővel" , ismét

Sok időt kihagytam a scrappelésben az igaz...Nem magyarázkodom, de időm szinte semmi nem volt mostanában. Az internetünk is "rosszalkodott" így sajnos igen sok mindenről és Mindenkiről lemaradtam. Kicsit szomorú is voltam ez miatt. De újra belevágtam és nagyon örültem, hogy az elveszett Ct-tagságjaim közül, ismét 2-nél is lehetek. Az egyik le Petit Scrap-Johann, a másik BettieScrap. Szívből köszönöm Nektek, hogy a csapatotokban lehetek, igyekszem aktív tag lenni!!
A mai napon pedig, Rossitól is kaptam egy e-mailt, szeretettel vár a csapatába. Úgy örülök, el sem tudom mondani!! Egyenlőre ennyi Ct-bőven elég, úgy gondolom, ezek még beleférnek az időmbe, igyekszem. Ami a blogolást és az olvasást illeti, abban is szeretném utolérni magam, mert van mit bepótolni, úgy gondolom. Szép napokat kívánok Minden kedves barátomnak, üdvözlettel: Sziszi 

3 megjegyzés:

  1. Örülök Sziszi, hogy újult erővel ismét itt vagy!!:-) (Mondom én Neked, aki szintén időnként elvonul erőt gyűjteni:-))) Örülök annak is, hogy Bettinél újra találkozhatunk!)
    Szeretettel: M.

    VálaszTörlés
  2. Számodra is örömteli vidám napokat.Jó ötleteket és alkotási időt.

    VálaszTörlés