Ajándék kis album_ÉvaJudittól

Nagyon kedves barátnőt ismerhettem meg személyében, igazán ügyes és sokoldalú. Szeretem a stílusát is. ( Vintage) Rengeteget segített nekem a digitális scrapbook készítésében és azon belül is egy nagyon jó programmal ismertetett meg és tanította meg nekem használni, ez a PhotoFiltreStudio. Ezzel a programmal készítem azóta is az oldalakat. Köszönettel tartozom Neki ezért is. Mostanában igaz nem nagyon volt időm és alkalmam vele beszélgetni, de ma nagyon örültem, hogy hosszú idő után sikerült újra! ÉS! Kaptam tőle egy fantasztikus meglepit, amit igaz már láttam korábban a blogjában, de nem mertem arra gondolni, hogy ez az ajándék akár az enyém is lehetne, pedig IGEN!
ÉvaJudit, nagyon szépen köszönöm itt is!!!
Íme a kis album, szerintem gyönyörűűű!! :


Itt szeretném megragadni az alkalmat, hogy
Nagyon Boldog születésnapot kívánjak Neki!
Még sokat-sokat!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése