Osli blogchallange 2. week

Osli 2. heti játéka, igazán ötletes és egyben izgalmasnak ígérkezett ismét.  Készített egy táblázatot, a születési dátumunk alapján kell kiválasztani a készítendő oldal papírját, elemeit,  kell egy kötelező elem is és még az oldal címét is a táblázat alapján kell megcsinálni.
Orsi, köszönöm a játékot ismét, egy élmény volt!
Bemásolom a táblázatot, hogy látható legyen, hogyan  kell  a számokból oldalt  készíteni, íme:
Az Én születési dátumom pedig:   1971. 01. 31. 
Ezek szerint ha jól számoltam így jött ki az eredményem:
Év/háttér : 1+9+7+1=18= 1+8= 9   nagyon sötét árnyalatú papír
Hónap/elemek száma: 01=1  5 db elemet kell felhasználnom
Nap/kötelező elem: 31=3+1=4 virág 
Kor/cím: 40=4+0=4  kétszavas cím  

 A fentiek alapján az elkészült oldalam ilyen lett:
Azur Scrap-London my love készletéből

5 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik! Olyan hangulatos, teljesen elvarázsolt.

    VálaszTörlés
  2. Szia Sziszi!
    Nem is értem, hogy nem találkoztunk mi még össze?!? Örülök, hogy jártál nálam, és én is gyakori vendéged leszek. :)
    Megnéztem sok oldalad, - nagyon tetszenek! - és mindig érdeklődve várom majd a a híradásaid itt a blogodon. :)
    Kellemes húsvétolást kívánok Nektek!! :)
    Ez az oldalad is valami csodás, én sosem tudok ilyet, de Te nagyon!! :)

    VálaszTörlés
  3. Tetszik ez az izgalmas oldalad:-)))))

    VálaszTörlés