Dido: Titok kihívása az SB-n.

Még novemberi kihívás volt ez a játék az SB-n, de most hullt le a lepel a titokról. Didó azt a feladatot adta, hogy az alábbi instrukciók alapján készítsünk egy oldalt és "vakon" lifteljünk az általa készített oldalt. Az instrukciók a következők voltak: 

"Az oldal leírása pedig a következő: Előre szeretném leszögezni, hogy aki esetleg iszonyú nagy késztetést érez arra, hogy betegyen egy háttérképet, nosza rajta, az elbírálásnál nem fog változtatni semmit. Az én oldalam egy nyári hangulatú, tengerparti kép, amelyhez nem kell egyáltalán ragaszkodjatok, bármilyen képből alkothattok, bármilyen hangulatot megragadhattok, amihez csak kedvetek van!

1. az oldal háttere: fehér, oh mily meglepő - csodálkoztok ugye?
2. az oldal hangsúlyos része a hullámvonal, ami az oldal bal oldalán található!

3. a mellékelt kukucskán mutatom, hogy mekkora részt foglal ez az alkotás az egész oldalhoz viszonyítva! Láthatjátok rajta a hullámvonal elhelyezkedését, az alkotás tetejét, alját, oldalait!

4. az egész kompozíció alapjául egy háttérpapír szolgál, középen elhelyezve, és MASZKOLVA!

5. a közepétől egy nagyon picit jobbra található a tényleges fotó, szintén maszkolva ( ugyan azt a maszkot használtam, mint a háttérkép esetében ), fekete fehéren!

6. a kép körül található egy keret, árnyékolva, az én esetemben kerek a formája!

7. a keret jobb alsó sarkában van egy virág, amely elég nagy és hangsúlyos.

8. a virág alatt nálam nyári, tengeri dolgok vannak díszítésként, de bármit használhattok.

9. a virág felett egy nagy buborék található.

10. az egész oldalon sok-sok buborékot használtam!
11. kép alatt ecseteltem, vízszintesen két wordartot is elhelyeztem
12. a virágtól lefelé, az oldal alja felé raktam kiegészítőket, gyöngyöket, amelyekből helyeztem el az oldal több pontján is ( láthattok belőle a kukucskán)

Nagyjából ennyi, ne akarjatok görcsösen ugyan olyat készíteni, a lényeg, hogy élvezzétek az alkotást, kapcsolódjatok ki!! "
Végül a kukucska:

Neki is álltam ennek a nagy falatnak, ugyan is ilyet még nem csináltam. Imádom Didó minimal stílusát ezért elhatároztam azért is belevágok, az eredmény pedig ilyen lett: 


 Az eredeti Didó oldal pedig ilyen : 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése