RAK- Ajándék Neked

Arra gondoltam, így Karácsony előtt, hogy aki erre a bejegyzésemre ír egy hozzászólást és küld egy fényképet az e-mailomra, annak nagy szeretettel készítek egy Karácsonyi Üdvözlőlapot. Már itt sorakoznak a gépemen a szebbnél szebb karácsonyi készletek és nagyon szeretnék ezzel meglepetést szerezni, Nektek. ( ne csak a "kötelező" oldlakat készítsem el). Várom nagy örömmel a képeket:
E-mailom: tundisziszi@gmail.com
Az előző bejegyzéseimben, megnézhetitek a Karácsonyi készletek Pv-it,
melyikből is készüljön az oldal.
Köszönöm! :))

4 megjegyzés:

  1. Ez egy remek ötlet:)Nagyon szép karácsonyt és egy igazán jó évzárást kívánok neked.

    VálaszTörlés
  2. Hű, micsoda ötlet...de jó, hogy jut időd ajándék oldalak készítésére így Karácsony előtt...én még az enyémeket sem győzöm... :))) Nagyon boldog ünnepeket kívánok!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Én is küldtem egy kérést. :) 9 saját gyereket nevelünk, és szeretnék nekik egy meglepetést.

    VálaszTörlés
  4. ...ezt az ötletet én is nagyon díjazom... és hogy ennyi időd marad családodon kívül RÁNK... ez a mai bonyolult világban elképesztően jól esik... ritka kincs... Köszönöm...

    VálaszTörlés